Blogspot'a üye misiniz?

13 Ağustos 2010 Cuma

Spor Merkezi Seçimi


Uzun bir aradan sonra tekrar bloğuma geri döndüm. Sağlıklı bir 3 hafta geçirdim. Sabah 50 dakikalık yürüyüşlerim ve günlük en az 1 saat yüzmem, bana kilo verdirmese de basen bölgesi ve bacaklarda hissedilir sıkılaşma sağladı. Döndükten sonra da bu tempoyu bozmak istemedim. Bu nedenle Ankara'daki spor merkezlerini araştırmaya başladım:

Rixos'un bu konuda iyi bir tercih olacağını düşünürken duygusal nedenlerden gereksiz lüks buldum.

Renewa Club
işinin ehli olmasına karşın fazla sosyetik bir yer olması tercih edilebilirliğini azaltıyor.

Ankyra Spor Merkezi bu konuda çok başarılı gerçekten. İçeriye girince ferahlığı alıyor, geniş programıyla sağlıklı ve kontrollü spor yapacağınıza emin oluyorsunuz.



Hilton ise tüm bu saydıklarımın aksine güzel bir kampanya başlatmış. Üyeliklerinin yanı sıra, 10-25-50 kuponlar karşılığında sağlık kulübünde kapalı yüzme havuzu, fitnes merkezi, güneşlenme terası, jakuzi, sauna, Türk Hamamı ve spa dan bu kopunlar sayesinde faydalanabiliyorsunuz. Masaj için üyelerle aynı olan fiyatı ödüyorsunuz. (40 Euro)

Hilton'un yapmış olduğu bu kampanya ile hem eğitmenler yardımıyla spor yapıyor hem de güneşin tadını çıkarabiliyorsunuz. Sanırım hangi spor merkezini seçtiğimin anlaşılması zor olmasa gerek:)

Kupan Fiyatları:

10'luk kupon:150 Euro
25'lik kupon:350 Euro
50'lik kupon:600 Euro

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails