Blogspot'a üye misiniz?

6 Nisan 2010 Salı

LCW'den Hamile Koleksiyonu


Geçtiğimiz günlerde bir alışveriş merkezinde gezerken LC Waikiki'ye uğradım. Uygun fiyatları ve her yaşa uygun kıyafet seçenekleriyle Türkiye'nin en çok ziyaretçisi olan mağazalar zinciri diyebilirim. Her yaşa uygun demişken çocuk reyonundan 12 yaş grubu için tasarlanmış bir sweatin bana tam geliyor olması da manidar bir açıklama oluyor elbette:)



Reyonlarda göbek kısımlarında şirin figürlerin olduğu kıyafetlere yönelip "ne şirin tshirtler" dediğim anda farkettim ki hamile conceptinin içinde dolanıp duruyormuşum. Eğlenceli figürleriyle ve rahat kesinleriyle anne adaylarını sevindirecek bu koleksiyonun fiyatları da bir hayli cazip.



Uğramakta fayda var. Ben çok beğendim. Ya siz?

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails