Blogspot'a üye misiniz?

16 Şubat 2011 Çarşamba

Mimlendim

Bal gözlüm beni mimlemiş. Yanıtlayayım hemen:

1.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
İş başvuru sonuçlarım, katılacağım makale yarışmasında birincilik, ailemden güzel yanıtlar ve nişanlımdan bir sürü hediyeler:)

2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
En son tek taşımı alacağımız günün bir öncesinde uyuyamadım.  
3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
Hiç diyet yapmadım

4.Uğurun var mı, uğurun?
Eşyalara değet atfetmeyi sevmiyorum.

5.Kendine en yakıştırdığın renk?
Siyah

6.En sevdiğin takın?
Swarovski yusufcuk kolyem

7.Takıntın?
O kadar çok ki... Dolaptaki askılar bir yöne bakmalı, cd ler kapsız olmamalı, eşyalar ve süsler simetrik yerleştirilmeli, bir eşya ters durmamalı, kitaplar konularına göre yerleştirilmeli.... bunlardan o kadar çok ki daha :)
 
8.Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?
Avustralya, Maldivler
 
9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım..
Cranberries'in hemen hemen tüm şarkıları
 
10.Solunda ne var?
Gardrobum

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails