Blogspot'a üye misiniz?

1 Temmuz 2010 Perşembe

MİM-lendim !

Çok sevdiğim Bal Gözlü Kız beni MİMlemiş,ben de Moda İkonları ve Moda Modunda'yı mimledimm :)

Aşağıdaki sorulara yanıt ver sonra sen de birilerini MİMle.



  • EN ÇOK NERELERDEN ALIŞVERİŞ YAPARSIN?
Koton, Mango, Bershka, Adidas ve gözüme güzel görünen bir çok yerden.

  • DOLABINDAKİ EN HİT PARÇA HANGİSİ?
Her renkten kanvas pantolonlarım.

  • KAÇ ÇİFT AYAKKABIN VAR?
Emin olmamakla beraber 60 çifti geçtiğini söyleyebilirim rahatlıkla.

  • DOĞALLIK MI YOKSA KOKOŞLUK MU?
Doğallıktan yanayım kesinlikle.

  • EN ÇOK SEVDİĞİN VE BEGENDİĞİN TASARIMCI?
Marc Jacobs ve Karl Lagerfeld Chanel

  • EN ÇOK KULLANDIĞIN AKSESUAR?
Saat ve Gözlük

  • ÇANTANDA BULUNMASI GEREKEN 5 ŞEY?
Ben benim çantamdakileri sayayım: Cüzdan, sigara, güneş kremi, ruj, telefon

  • EN ÖNEMLİ GÜZELLİK ÖNERİN?
Doğallık en önemli ölçüttür benim için. Balık etli bayanların basendeki fazlalıkları gizlemek için dar ve düşük belli pantolanlar yerine belden genişleyen etek ve daha rahat kesim pantolonları tercih etmesini; kısa boylu bayanların platfom topuk giyerken yürüşlerine de dikkat etmeleri ve çıtkırıldım hanımların koluna çantalarını takarak ellerini havada gezdirip geviş getirir gibi konuşmalarına son vermelerini, boya ve parfüm küpüne batmadan da gösterişli olabileceklerini ve UGG'ları yaz günü giymemelerini öneririm:)

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails